Pe faţă real, pe dos ireal

Stele-n dar.

Blog of the Year Award banner 600Crescentius mi-a oferit o stea. Eu o iau, mulțumesc pentru ea și pentru gândurile cu care a ambalat-o frumos. Cu fundiță albă. De zăpadă pufoasă.

”Este mereu o plăcere să revin aici și să te citesc, să mă bucur de prospețimea, umorul, talentul tău, stilul unic in care abordezi un subiect, o întîmplare din viața de zi cu zi.”

Constat – ce chestie! :) – că fac frumos la vorbe de-astea. Zâmbesc. Mă bucur. Pupăcesc lumea din jur. Mă gândesc să răsplătesc cumva gestul. E mare lucru, în ziua de azi, să oferi bine și drag, căci e atât de simplu să lași răutatea și năduful – izvoare naturale – să curgă fără piedici.

Dacă știi un blog căruia i-ai oferi un premiu, pentru că-ți place să-l citești, atunci Blog of the Year 2012 este pentru tine! – spune anunțul. Eu știu multe bloguri care merită premii, știu și bloguri care nu vor premii. Primul gând, însă, pe care l-am avut atunci când m-am întrebat cui să-l dau mai departe s-a îndreptat către…

Prin urmare, merg pe mâna primului gând și voi oferi, la rândul meu, titlul de Blog of the Year 2012 unei persoane dragi mie, care a știut să se ridice, mai semeață, după o lovitură nemeritată. Și a continuat să demonstreze că este o mămică multilateral-talentată! Vavaly.

Iar o stea nouă îi voi oferi-n dar dragei de Allure pentru toate zâmbetele și voia bună, pentru ideile surprinzătoare pe care le creionează cu talent și ni le lasă, mărinimoasă, spre deliciul sufletelor în căutare de frumos.

***

Regulile sunt simple:

1. Selectează blogurile care crezi că merită premiul Blogul Anului 2012.

2. Scrie un articol în care nominalizezi blogurile respective (nu există un număr minim sau maxim admis) și acordă-le premiul.

3. Te rog să incluzi un link către această pagină:  ‘Blog of the Year 2012′ Award - http://thethoughtpalette.co.uk/our-awards/blog-of-the-year-2012-award/, menționând regulile de față în postul tău – te rog să nu modifici regulile sau bannerul premiului!

4. Anunță autorul fiecărui blog căruia îi acorzi premiul și împărtășește-i regulile.

5. Te poți alătura grupului Facebook creat pentru acest premiu – dă “like” pe pagina pe care o poți accesa aici. Blogul tău va putea beneficia de o audiență mai largă.

6. Adaugă un link către blogul persoanei care ți-a înmânat premiul și încarcă bannerul premiului pe blogul tău, continuând colecționarea stelelor (maximul este de 6).

15 thoughts on “Stele-n dar.

  1. Pingback: Blog of the Year 2012 Award – part IV (finale) « Crescentius

  2. O zi am lipsit si eu de pe aici si uite ce bucurie ma astepta acum, in prag de seara. Ce pot sa mai zic, sunt coplesita si ma simt onorata de prietenia ta sincera si adevarata. Iti multumesc din suflet. Voi pastra steluta in sufletul meu sa imi lumineze calea cand umbrele isi vor mai arata coltii.

    • Mai pun, mulțumesc frumos. :)
      Puneți și voi încă una de la mine, trebuie să mai scriu un articol, chiar așa, sau ajunge oare să mă duc cu Plugușorul prin blogurile oamenilor buni?! :)

Lasă un răspuns

